Rolls Royce Phantom, hava çok düşük yoğunluktaki nefes şeylerden biri, bir hayal vahşi çalışır. Bu bireyselleştirilmiş haddeleme gözlük içine unobtanium katı bloklar dönüm tanrılar tarafından personel oluyor Olimpos Dağı'nın tepesinde yer alan bir fabrika hayal etmek zor değil. Dikkate değer, Phantom aslında ölümlüler eseridir. Bazı Almanya, bu arabaları detaylara anlaşılmaz bir dikkat ile teslim monte edilmiştir Rolls-Royce Goodwood fabrikasında İngiltere'de kalan bulunmaktadır. Şeklinde Massive, decadently, tayin stratospherically fiyatlı ve kesinlikle, olumlu hatasız, bu tesisin çıkmadan her Rolls-Royce ve kendisini bir olaydır.Deneyimi giriş önemli maliyetini karşılamak kimin kaç seçkin için ayrılmış, ancak bazen istisnalar vardır edilir. Me gibi, örneğin.Araba Tanrılar (ve Rolls-Royce Motor Cars Kuzey Amerika de iyi insanlar) bir hafta sonu için benim bakımda bir iki ton gümüş Phantom yerleştirmek için uygun gördüm. Benim driveway içine çekti, ben hayatımda bir rap Video dönüşmüştü düşünmekten kendimi alamıyordum.
The Rolls Royce Phantom is
one of those things that breathes air so rarefied, one's imagination
runs wild. It's not hard to envision a factory perched atop Mount
Olympus that's staffed by gods turning solid blocks of unobtanium into
these individualized rolling spectacles. Remarkably, the Phantom is
actually the work of mere mortals. Some are in Germany, the rest in
England at Rolls-Royce's Goodwood factory where these cars are
hand-assembled with an incomprehensible attention to detail. Massive in
form, decadently appointed, stratospherically priced and absolutely,
positively unmistakable, each Rolls-Royce exiting this facility is an
event in and of itself. The experience is reserved for the select few
who can cover the significant cost of entry, but sometimes there are
exceptions. Like me, for example. The Car Gods (and the good people at
Rolls-Royce Motor Cars North America) saw fit to place a two-tone silver
Phantom in my care for a weekend. When it pulled into my driveway, I
couldn't help thinking my life had turned into a rap video.
Okay,
maybe an otherwise very boring rap video. After all, I have no
entourage of yes-men and bikini-clad dancers, no motorcade of Escalades
and G-Wagens on standby, and no paparazzi giving chase. Nor are any of
those things required. The Phantom transfers instant demi-celeb status
to its driver and passengers. A car longer than a Chevy Suburban
with a sticker price equal to a substantial mortgage tends to have that
effect. Plus, the Phantom is awesome to behold, carrying with it a
unique road presence, to say the least. If someone were to say that it
had its own gravitational pull, we'd simply nod and avoid driving near
shopping carts. Then, for kicks, we'd head to the seashore and
investigate whether we could alter tidal patterns with a few drive-bys. Tamam, belki bir başka çok sıkıcı rap video. Sonuçta, evet-erkek ve bikini kaplı dansçılar hiçbir entourage, bekleme Escalades ve G-Wagens hiçbir konvoy ve kovalamaca vererek hiçbir paparazzi var. Ayrıca gerekli olan şeylerin herhangi vardır.Phantom, sürücü ve yolcular anında demi-celeb durumu aktarır. Önemli bir ipotek eşit bir etiket fiyatı ile bir Chevy Suburban daha uzun bir araba olduğunu etkiye sahip eğilimindedir. Artı, Phantom bunu az söylemek benzersiz bir yolun varlığı ile taşıma, seyretmek için harika. Birisi kendi çekim kuvveti olduğunu söylemek olsaydı, biz sadece salladım ve alışveriş sepetleri yakın sürüş önlemek istiyorum. Ardından tekmeler, biz sahil için başkanlık ve sürücü gireceksiniz birkaç ile gelgit desen değiştirebilir olmadığını araştırmak istiyorum.
As
mentioned earlier, ours was decked out in a classy two-tone silver
finish -- dark on the bottom, lighter on top, with subtle contrasting
pinstripes running along the coachwork's upper swage line. The car's
mammoth physical proportions are best appreciated in profile. Despite a
hood that looks expansive enough to support naval flight operations, the
car's front overhang itself is actually very short. A rakish windscreen
climbs up to a roofline that's taller than the angled side glass would
suggest, and it arcs back down into the Phantom's signature, ultra-thick
C-pillar. A longer rear overhang accommodates a spacious trunk, which
RR says will swallow four golf bags. There are no unsightly antennae
marring the Roller's bodywork -- they're all hidden beneath the
radio-transparent composite front wings (that's "fenders" to you, my
fellow Americans). The chrome 21-inch wheels' always-upright "RR" center
caps are spaced 140 inches apart. Let that sink in for a moment, and
then realize that this is the "short" wheelbase Phantom. Karoseri üst dövmek hattı boyunca uzanan ince bir kontrast pinstripes ile, altta koyu, hafif üst - Daha önce belirtildiği gibi, bizim klas bir iki ton Gümüş kaplama sürüldü.Otomobilin mamut fiziksel boyutlarının iyi profilinde takdir edilmektedir. Deniz uçuş operasyonları desteklemek için yeterince geniş görünen bir kaput rağmen, otomobilin ön çıkıntı kendisi aslında çok kısa. Bir sefih cam açılı yan camı öneririm daha uzun olan bir tavan kadar tırmanıyor ve Phantom imzası, ultra-kalın C direğinin içine doğru geri yaylar. Daha uzun bir arka çıkıntı RR dört golf çantaları yutacak diyor geniş bir gövde, barındırmaktadır. Hiçbir çirkin antenler marring Roller karoser vardır - onlar (size o en "çamurluk" arkadaşım Amerikalılar) radyo-saydam kompozit ön kanatları altında gizli konum.Krom 21 inç jantlar, 'daima dik "RR" merkezi kapaklar 140 santim aralanır. Bu "kısa" dingil mesafesi Phantom olduğunu fark sonra bir an için o lavabo edelim ve.
Moving
forward, the car's expressive front end coolly sizes you up through its
narrowed "eyes," which actually house the high-beams and turn signals.
The round, low-mounted lamps are the Phantom's Xenon headlights, and
they flank the iconic, Pantheon-shaped radiator grille. That
highly-polished edifice is topped, as always, by the Spirit of Ecstasy,
and when the sun hits it straight on, playing off the vertical slats and
that flying lady, we're pretty sure it's visible from the International
Space Station. The car's uncluttered rear is the only area that can be
accused of coming up short in terms of visual drama. Aside from a
substantial chrome trim plate on the bootlid, there's little flash to be
seen back there, and the subtly detailed taillamps look small against
the rest of the package. That stated, it doesn't matter. There are cars
that make an impression when they arrive, and then there's this. This,
dear friends, causes a commotion. And if the outside isn't impressive
enough, opening the doors to the cabin introduces you to new, absurdly
fabulous levels of luxury. Otomobilin etkileyici ön aslında yüksek kiriş ve dönüş sinyalleri barındıracak olan daralmış "gözleri" yukarı, ileri soğukkanlı boyutları taşıma.Yuvarlak, düşük monte lambalar Phantom Kullanıcı Xenon farlar ve bunlar yan ikonik, Pantheon şeklindeki radyatör ızgarası. Bu yüksek polisajlı yapı Ecstasy Ruh tarafından, her zaman olduğu gibi, tepesinde ve güneşin dikey kaburgalar ve uçan bayan oynarken, düz çarptığında, bunu Uluslararası Uzay İstasyonu'na görünmesi eminiz edilir.Aracın düzenli arka görsel drama açısından kısa geliyor itham edilebilir tek alandır. Kenara bootlid üzerinde önemli bir krom plaka, oraya geri orada görülmesi gereken küçük bir flash, ve kurnazca detaylı taillamps paketin geri kalanına karşı küçük görünüyor. Bu ifade, hiç önemli değil. Bu orada o var Ulaştığında bir gösterim yapmak araba, ve. Bu, arkadaş, sevgili bir kargaşa olur.Dışında yeterince etkileyici değilse Ve, kabin kapılarını açarak lüks yeni, absürd muhteşem düzeyleri ile tanıştırıyor.
If
you're the driver, a pull on the front door's chrome handle grants you
entry into a cockpit that is a visual and tactile feast. Sliding into
the the Consort Red leather seat, the first thing to cross my mind was,
"so this is what 'no expense spared' looks like." How else can one react
to the ambiance Rolls-Royce has created? Before you, the instrument
panel is finished in splendid, warm Elm, which also dresses up the wide
spokes on the thin-rimmed multifunction steering wheel and the lid to
the front seat cupholders. Three round white-on-black gauges tell you
what you need to know. In lieu of a tach, Rolls-Royce uses a Power
Reserve % gauge. At idle, the needle sits at 100%. Give the car gas, and
it creeps leftward as the engine uses more of its available power. You
quickly learn that the Phantom always has a healthy power reserve
available. It never breaks a sweat. Eğer sürücü iseniz, ön krom kapı kolu üzerinde bir çekme kuvveti bir görsel ve dokunsal şölen bir kokpit içine girişi verir.Consort kırmızı deri koltuğuna Sürme, aklımdan geçen ilk şey "bu nedenle bu Durumum bağışladı hiçbir masraftan 'gibi görünüyor" oldu. Başka nasıl bir Rolls-Royce yarattığı ambiyans tepki verebilir? Senden önce, gösterge paneli görkemli, sıcak Karaağaç, bitmiş olan, aynı zamanda ince kenarlı çok fonksiyonlu direksiyon simidi ve ön koltuk kupa sahipleri için kapağı geniş bir konuşmacı kadar elbiseler. Üç yuvarlak beyaz üzerine siyah göstergeleri bilmeniz gerekenleri söylüyoruz. Bir takometre yerine, Rolls-Royce bir güç rezervi% ölçer kullanır. Boşta çalışmada, iğne% 100 oturur.Oto gaz verin, motoru mevcut gücün daha fazla kullanır olarak sola doğru sürünüyor. Hızla Phantom her zaman kullanılabilir, sağlıklı bir güç rezervi olduğunu öğrenirler. Bu ter asla kırılmaz.
A
160-mph speedometer sits front and center, and to its right is a
combination fuel/temperature gauge. A pair of small rectangular displays
house the warning light cluster and the digital multifunction readout
(fuel consumption, trip odo, etc.), completing the set of primary
instrumentation. A handsome analog clock takes up the middle space, and
tumbles out of sight to reveal the main LCD screen if the hidden iDrive
controller is popped open (a nice touch) or if the "organ pull" located
to its left is pressed. More often than not, I kept the LCD screen
tucked away, preferring the classic look the clock bestows. The nav
display isn't the only thing that's hidden, either. The power seat
controls are placed out of view under a front-hinged leather lid in the
center console. A 160-mph hız ön ve merkez oturuyor, ve onun sağ bir arada yakıt / sıcaklık göstergesidir. Birincil enstrümantasyon seti tamamladıktan küçük dikdörtgen görüntüler evi uyarı ışığı küme ve dijital çok fonksiyonlu gösterge (yakıt tüketimi, seyahat odo, vb) bir çift. Yakışıklı bir analog saat ortasında yer alır ve "organ çekin" basıldığında onun solunda yer eğer gizli iDrive kontrol açık (hoş bir dokunuş) veya attı eğer ana LCD ekranı ortaya çıkarmak için görünürde çakılır. Çoğu zaman, ben LCD ekran klasik saat bestows bakmak tercih saklanmış tuttu.Nav ekran ya, gizlenen tek şey değil.Elektrikli koltuk kontrolleri orta konsolda bulunan önden menteşeli deri kapak altında görünümü dışına yerleştirilir.
Devam eski moda dash-mounted kontrolleri ile ayarlanabilir ise iDrive navigasyon sistemi ve Tomahawk füze rampasının, ayarlamak en olasıdır şeyler gibi arabanın sayısız teknolojik özellikleri bir dizi için gerekli iken. (Biz Bu standart değil. Arada, TLAM hakkında şaka yapıyorsun, ama biz Rolls Ismarlama programı üzerinden size hizmet verebilir eminiz.) Elden denetimleri (veya direksiyondaki) Eğer radyo, değişim ayarlamanızı sağlar ses kaynakları ve bir menü delving olmadan HVAC sistemi yönetmek. Oh, ve tüm bu şalt çok kalitelidir. Farklı işlevler (pencere asansör, radyo önayarlarını, açılır tavan - liste uzayıp gidiyor) çeşitli kontrol etmek için kullanılan küçük bir "keman anahtarı" yuvarlağına her şeyi fan kontrolü arar ve HVAC sıcaklık seçiciler için, sağlam bir his var.Aynı dokunma ağır ve bu haddeleme salonda her şey gibi, sadece lüks merakı kalite sızmak yuvarlak hava delikleri için de geçerlidir.
While
iDrive is required for a number of the car's myriad techno features
like the navigation system and Tomahawk missile launcher, the things
you're most likely to adjust while underway can be set with
old-fashioned dash-mounted controls. (We're kidding about the TLAM, by
the way. It's not standard, but we're sure Rolls can accommodate you via
the Bespoke program.) The controls at hand (or on the steering wheel)
let you tune the radio, change audio sources and manage the HVAC system
without delving into a menu. Oh, and all that switchgear is high
quality, too. Everything from the little "violin key" nubs used to
control a variety of different functions (window lifts, radio presets,
sunroof -- the list goes on), to the fan-control dials and HVAC
temperature selectors have a robust feel. The same goes for the round
air vents, which are heavy to the touch and, like everything else in
this rolling salon, simply ooze sybaritic quality.
Great post! This really helps people to understand better! Thanks for share this information.
I am providing this Honeycomb panel