BRABUS SV12 R Biturbo 800
The Germans at Brabus managed to create a tuning kit for the Mercedes S-Class model, more exactly the S600 version, and they managed to rise the output power to 800 horsepower. Brabus SV12 R Biturbo 800 is the name of the newest tuning kit created by the German tuners, a tuning kit that provides better aesthetics and impressive performance worth of a supercar.
The BRABUS SV12 R Biturbo 800 is powered by the same engine on the S600 models, that has received extra displacement up to 6.3-liters. The SV12 R Biturbo 800 engine produces 788 bhp at 5,500 rpm and an even more impressive peak torque of 1,420 Nm (1,047 lb-ft), available from a low 2,100 rpm, but for technical reasons peak torque is limited electronically to 1,100 Nm (811 lb-ft). All this adds up to extraordinary performance. Acceleration times from 0 to 62 mph of 3.9 seconds and of just 10.3 seconds to 124 mph are as unmatched in this vehicle category as is the electronically limited top speed of 217 mph.
Brabus az Almanlar daha tam olarak Mercedes S-Class modeli, S600 sürümü için bir ayar kiti yaratmayı başarmış, ve 800 beygir gücünde çıkış gücü yükselmeye başardı. Brabus SV12 R Biturbo 800 Alman tuner, daha estetik ve bir supercar etkileyici performans değer sağlayan bir ayar kiti tarafından oluşturulan yeni ayar kiti adıdır.
Brabus SV12 R Biturbo 800 6.3-litre ekstra deplasman kadar aldı S600 modellerinde de aynı motor tarafından desteklenmektedir.SV12 R Biturbo 800 motor 5.500 devirde 788 bhp ve düşük 2.100 rpm edinilebilir 1,420 Nm (1047 £-ft), bir daha da etkileyici bir tork üretiyor, ancak teknik nedenlerle pik tork 1,100 Nm (811 elektronik sınırlamalı lb-ft). Tüm bu olağanüstü performans kadar ekler. 3.9 saniyede 0 ile 62 mil gelen ve sadece 10.3 saniyede 124 mph Hızlanma kez 217 mil elektronik sınırlı üst hız olan bu araç kategorisinde olduğu gibi eşsizdir.
Eisenmann Audi R8
The German tuning company Eisenmann have released a new program for the Audi R8
The Eisenmann Audi R8 aero kit is called the Spark Eight, and it includes a new spoiler grille with fins, brake cooling chambers, a new front splitter, a redesigned rear spoiler grille and a rear diffuser. For the chassis, Eisenmann is offering new shock absorbers with four performance springs and a new set of 19" alloy wheels. The Eisenmann Audi R8 has also received a new flap controlled, stainless steel exhaust system with a centrally positioned tailpipe. Alman tuning firması Eisenmann Audi R8 için yeni bir program yayımladı
Eisenmann Audi R8 aero kiti Spark Sekiz denir ve bir yüzgeçleri olan yeni spoyler ızgara, fren soğutma odaları, yeni bir ön splitter, yeniden tasarlanmış arka spoyler ızgara ve arka difüzör içerir.Şasi için Eisenmann dört performans yayları ve 19 "alaşım jantlar yeni bir dizi yeni amortisörler sunuyor. Eisenmann Audi R8, aynı zamanda merkezi olarak konumlandırılmış egzoz borusu ile kontrollü, paslanmaz çelik egzoz sistemi, yeni bir flep aldı.
SEMA PREVIEW : 2011 Dodge Challenger SRT8 392【Video】
Chrysler has unveiled new Dodge Challenger SRT8 392, which will debut at the 2010 SEMA show next week,
It features revised styling and a new 6.4-liter HEMI V8 with 470 hp (350 kW / 477 PS) and 470 lb-ft (637 Nm) of torque. Details are limited, but Dodge CEO Ralph Gilles confirmed the engine will have a variable intake manifold, multi-cylinder deactivation, and VVT technology. Thanks to these changes, the new SRT8 will be 15-20% more fuel efficient than its predecessor. Deliveries are scheduled to occur shortly after Thanksgiving (November 25th). Chrysler, önümüzdeki hafta 2010 SEMA Show'da piyasaya sürülecek olan yeni Dodge Challenger SRT8 392 duyurdu
Bu revize styling ve tork 470 hp (350 kW / 477 PS) ve 470 lb-ft (637 Nm) sahip yeni 6.4-litre HEMI V8 bulunuyor. Detaylar sınırlı, ama Dodge CEO'su Ralph Gilles motor değişken emme manifoldu, çok silindirli deaktivasyon ve VVT teknolojiye sahip olacak doğrulandı. Bu değişiklikler sayesinde, yeni SRT8 selefinden daha verimli% 15-20 daha fazla yakıt olacaktır. Teslimatlar Şükran Günü (25 Kasım) kısa bir süre sonra meydana planlanıyor. Chrysler, önümüzdeki hafta 2010 SEMA Show'da piyasaya sürülecek olan yeni Dodge Challenger SRT8 392 duyurdu
Bu revize styling ve tork 470 hp (350 kW / 477 PS) ve 470 lb-ft (637 Nm) sahip yeni 6.4-litre HEMI V8 bulunuyor. Detaylar sınırlı, ama Dodge CEO'su Ralph Gilles motor değişken emme manifoldu, çok silindirli deaktivasyon ve VVT teknolojiye sahip olacak doğrulandı. Bu değişiklikler sayesinde, yeni SRT8 selefinden daha verimli% 15-20 daha fazla yakıt olacaktır. Teslimatlar Şükran Günü (25 Kasım) kısa bir süre sonra meydana planlanıyor. Chrysler, önümüzdeki Hafta 2010 SEMA Show'da piyasaya sürülecek Olan spyware Dodge Challenger SRT8 392 duyurdu
Ayşe REVIZE stil ve tork 470 hp (350 kW / 477 PS) ve 470 £-ft (637 Nm) Sahip antivirus 6.4-litre HEMI V8 bulunuyor. Detaylar Sinirli, AMA Dodge CEO'su Ralph Gilles motorun değişken induction manifoldu, Eklendi çok silindirli deaktivasyon ve VVT teknolojiye Sahip olacak doğrulandı. Ayşe değişiklikler sayesinde, spyware SRT8 selefinden daha verimli% 15-20 daha fazla yakit olacaktır. Teslimatlar Şükran Gunu (25 Kasım) kisa Bir süre Goal meydana planlanıyor.
The creation of the Audi e-tron Spyder
Certainly, the German automaker Audi, seems to want to change the e-tron, its electric concept car at each car show. Indeed, after introducing the first version of e-tron at the Frankfurt Motor Show last year and the second at Detroit earlier this year following, Audi recently introduced the latest version of the World Paris Motor Show.
Called thee-tron Spyder, this vehicle resembles that of a scheme to industrialize, especially because it has neglected the all-electric propulsion, which was more commonly used on this model for a hybrid electric and diesel.
Elbette, Alman otomobil Audi, her otomobil fuarında e-tron, kendi elektrikli otomobil konseptini değiştirmek istiyor gibi görünüyor. Gerçekten de, Frankfurt Motor Show'da e-Tron ilk sürümü tanıttıktan sonra geçen yıl ve Detroit de ikincilik bu yılın başlarında aşağıdaki göster Audi, son zamanlarda Dünya Paris Motor Show'da en yeni sürümünü tanıttı.
Sana-tron Spyder olarak adlandırılan bu araç daha yaygın bir hibrid elektrikli ve dizel için bu model üzerinde kullanılan tüm elektrikli tahrik, ihmal etti özellikle çünkü, sanayileşmeye bir şemayı andırıyor.
1952 356 Cabriolet Is Porsche's Oldest Import in U.S.
The owner of the “Strawberry Red” 356 Cabriolet pictured above has earned the bragging rights for owning the oldest Porsche model sold in America. The discovery was made as part of the My Porsche Classic Search, which was launched in August to celebrate the brand’s 60th anniversary. The Porsche Classic Search was conducted online with owners having to submit documentation that their Porsche was one of the earliest in its category to be retailed in the USA.
The oldest documented sale was this rare 1952 356 Cabriolet owned by Dr. Robert Wilson of Oklahoma City, Okla. According to the company, Wilson's car was imported in November of 1952 by Austrian businessman, Max Hoffman, in New York, who brought the first Porsche cars to the U.S. beginning in 1950.
Yukarıdaki resimde "Çilek Kırmızı" 356 Cabriolet sahibi Amerika'da satılan eski Porsche modeli sahibi için palavra hakları kazanmıştır.Keşif markanın 60. yılını kutlamak için Ağustos ayında başlatılan My Porsche Klasik arayın, bir parçası olarak yapıldı.Porsche Klasik Arama onların Porsche ABD'de retailed üzere kendi kategorisinde en eskilerinden biri olduğunu belgeleri vermek zorunda sahipleri ile online olarak gerçekleştirildi.
Eski belgelenmiş satış şirketi göre Oklahoma Dr Robert Wilson, Okla. ait bu nadide 1952 356 Cabriolet oldu, Wilson araba ilk getiren New York'ta Avusturyalı işadamı, Max Hoffman, tarafından 1952 yılı Kasım ayında ithal edilmiştir 1 in ABD başına Porsche araba
Eski belgelenmiş satış şirketi göre Oklahoma Dr Robert Wilson, Okla. ait bu nadide 1952 356 Cabriolet oldu, Wilson araba ilk getiren New York'ta Avusturyalı işadamı, Max Hoffman, tarafından 1952 yılı Kasım ayında ithal edilmiştir 1 in ABD başına Porsche araba
Lamborghini LP 640 by JB Car Design
JB Car Design has released an incredible conversion based upon the renowned Italian sports head-turner Lamborghini Murcielago. Dubber Bat LP 640, the restyled exotic vehicle boasts a stunning carbon-made aero pack inspired by the Reventon limited edition and the new Murcielago.
At the exterior the Lamborghini LP 640 by JB Car Design is adopting the Reventon look with a body kit made out of carbon fiber, which is limited to 75 pieces worldwide and which includes redesigned front and rea bumpers with side air intakes and outlets, a carbon spoiler lip, new side sills, a carbon diffuser and a two piece carbon fiber rear spoiler. JB Araba Tasarımı, ünlü İtalyan spor head-turner Lamborghini Murcielago dayalı inanılmaz bir dönüşüm yayımladı. Dubber Bat LP 640, restyled egzotik araç Reventon sınırlı sürüm ve yeni Murcielago esinlenen çarpıcı bir karbon yapımı aero paketi sunuyor.
Dış anda JB Car Design tarafından Lamborghini LP 640 yan hava girişleri ve çıkışları ile yeniden tasarlanan ön ve rea tamponlar, karbon içeren dünya çapında 75 adet ile sınırlı ve karbon fiber, yapılmış bir gövde kiti ile Reventon göz benimsiyor spoyler, yeni yan eşikleri, karbon difüzör ve iki parçalı karbon fiber arka spoyler.
Audi of America to Show at SEMA for First Time
Audi of America has announced that they will be making their first ever appearance at the SEMA Show in Las Vegas. This will be the first time Audi will be present at the SEMA show where it will unveil a very special vehicle. Audi will present at SEMA 2010 the STaSIS Engineering Audi R8 Spyder which features a huge power increase over the standard model. The custom made STaSIS Audi R8 Spyder is powered by the standard 5.2 FSI V10 engine that has received a massive supercharger system that takes the output up to 710 hp. Amerika Audi onlar Las Vegas SEMA Show'da kendi ilk görünüm verme olacağını duyurdu. Bu çok özel bir araç tanıtacak nerede Audi SEMA Show'da mevcut olacak ilk defa olacak. Audi standart model üzerinde büyük bir güç artışı özellikleri SEMA 2010 staz Mühendislik Audi R8 Spyder de sunacak. Durağanlık Audi R8 Spyder yapılan özel 710 hp çıkış sürer büyük bir supercharger sistemi aldı standart 5.2 FSI V10 motoru ile güçlendirilmiştir.
2011 Zenvo ST1 Price
Red Sea Distribution, the sole distributor for Zenvo Automotive’s ST1, confirmed that the supercar will be coming to the United States and will carry a starting price of $1,225,000. Zenvo will only produce 15 units of the ST1 annually.
The Zenvo ST1 is powered by a 7.0 liter V8 engine that develops an unbelievable 1104 hp and 1430 Nm of torque, With a top speed of 375 km/h, this supercar manages to get from 0 to 100 km/h in just 3.0 seconds. This extreme performance levels of the Zenvo ST1 are also possible thanks to its low weight and high power-to-weight ratio of 802 hp / ton. Kızıldeniz Dağıtım, Zenvo Otomotiv'in ST1 için tek distribütörü, supercar ABD'ye geliyor olacak ve 1.225.000 $ bir başlangıç fiyatı taşıyacak doğruladı. Zenvo sadece yılda ST1 15 adet üretecek.
Zenvo ST1 375 bir üst hız ile inanılmaz bir 1104 hp ve 1430 Nm tork, geliştiren 7.0 litre V8 motora sahip km / h, bu süper otomobil, sadece 3.0 saniyede 0'dan 100 km / s almak için yönetir.Zenvo ST1 Bu aşırı performans düzeyleri de düşük ağırlık ve 802 hp / ton yüksek güç-ağırlık oranı sayesinde mümkündür.