by Marty Bernstein
AIADA Contributing Editor
2010 New York Auto Show; A harbinger of spring in the automotive world, the New York Auto show brings together the best of new vehicle design and innovation. This year, 1.5 million people visited the show to take a look at over one-thousand new cars, trucks, SUVs, and concept vehicles on display. Despite the hype, talk of mileage and speed, and exhibits that grow more novel by the year, there is one factor that ultimately grabs the attention of show-goers: design.
2010 New York Auto Show, otomotiv dünyasında baharın bir habercisi, New York otomobili gösterisi birlikte yeni araç tasarım ve yenilikçilik en iyi alternatiftir. Bu yıl 1.5 milyon kişi ekran üzerinde tek bin yeni otomobil, kamyon, SUV, ve konsept araçlar üzerinden bakmak için show ziyaret etti.Yutturmaca rağmen, kilometre ve hız konuşmak ve yıl daha yeni büyümeye sergiler, sonuçta gösterisi müdavimlerinin dikkat çeken bir faktör vardır: tasarım.
Vehicle design is based on a number of things: aerodynamic lines, curves, grille appearance, lighting placement, doors, wheel covers, colors, and trim. Body style also plays a pivotal role. Sedan or coupe? Small car or mid-size car? Crossover or truck?
Vehicle design is the marriage of form and function. Nowhere is this truer than in the vehicle interior. More time is spent inside the car than anywhere else. From dashboard configuration to colors and materials to sound and stereo options, the ergonomic design, safety, and appearance of the interior must meet the prospects, needs, and budget of the buyer. Aerodinamik çizgiler, eğriler, ızgara görünümü, aydınlatma yerleştirme, kapılar, jant kapakları, renkleri ve Döşeme: Araç tasarımı bir şeyler sayısına bağlıdır. Vücut tarzı da çok önemli bir rol oynar. Sedan veya coupe? Küçük otomobil veya orta boyutlu araba? Crossover veya kamyon?
Araç tasarım, şekil ve işlev evlilik. Nowhere aracın iç mekanını daha bu doğrudur. Daha fazla zaman başka bir yerde daha arabanın içinde harcanır. Ses ve stereo seçenekleri için renkleri ve malzemeleri, pano yapılandırma, ergonomik tasarım, güvenlik ve iç görünümü beklentileri, ihtiyaçları ve alıcının bütçe karşılaması gerekir.
Vehicle brand name completes the design package of a vehicle. Billions of dollars are spent every year by auto brands to create an image and reputation which homogenizes each vehicle design element into the overall package. To understand the process by which various automakers conceive and create their vehicles, AIADA recently spoke with several leading automotive designers and product planning directors, including MINI design director Gert Hildebrand, Mazda senior vice president of product planning Bob Davis, former Nissan chief designer Bruce Campbell, BMW head designer Adrian van Hooydonk, Rolls-Royce chief designer Ian Cameron, Jaguar chief designer Ian Callum, as well as others from Hyundai, Kia, and Bentley who are shaping the next generation of automobiles. Araç marka bir aracın tasarım paketi tamamlar. Milyarlarca dolar genel paket halinde her bir araç tasarım öğesi homojenleştirir bir imaj ve itibar yaratmak için otomatik markalar tarafından her yıl harcanır. Çeşitli otomobil gebe ve onların araç oluşturabilirsiniz hangi süreci anlamak için, AIADA son MINI Tasarım Direktörü Gert Hildebrand, ürün planlaması Bob Davis Mazda kıdemli başkan yardımcısı, eski Nissan baş tasarımcısı Bruce Campbell dahil olmak üzere birçok önde gelen otomotiv tasarımcıları ve ürün planlama müdürleri ile konuştu BMW, baş tasarımcısı Adrian van Hooydonk, Rolls-Royce baş tasarımcısı Ian Cameron, Jaguar baş tasarımcısı Ian Callum, yanı sıra otomobillerin yeni nesil şekillendirmektedir Hyundai, Kia, ve Bentley gelen diğerleri.
Mazda: Tasarım Bir Kroki ile Başlıyor
Mazda: Design Begins with a Sketch
In spite of the technological and computer-based graphic and modeling tools at the disposal of today's auto designers, Bob Davis says Mazda's cars start as a sketch. "Based on a creative brief, our chief designer develops a theme sketch of the car. It's a caricature-like presentation of the car that is a bit cartoonish that is over dramatized and emphasized, yet this is where we start. Then a whole team of designers will take the sketches and execute them into reality."
Davis says engineering provides input on things that look good but are not practical. "Everything comes from that one theme sketch. We are very careful about keeping that theme sketch up front at all times. It is very important when we're making the final decision on the detail. For example, how the new door panel interacts with the 'theme design' is very important, especially when management gives us the okay to spend the money. This is a huge financial investment and monies they provide are based on those theme sketches. That is why we use so much discipline in following the theme sketches."
The MINI Bible
When Gert Hildebrand, the charismatic director of MINI'S 30-person design team in Munich, was asked who sets the design criteria, he responded "In MINI design we treat exterior and interior design equally. We see the car as whole and often develop a car from the inside out."
According to Hildebrand, he strives for what he calls "family resemblance" in MINI's vehicles. To accomplish this, he has compiled what he refers to as a "MINI Bible." Hildebrand says that "the designers read it and tomorrow they must do it."
Expanding on MINI's design philosophy, he notes, "We have one team working on a new MINI, divided into three units: color and trim, interior design, and exterior design. We try to create scenery where we see the car for production and concepts. Where do we see the car? What kind of roads? Where does it fit and how does it fit?" As the strategist, Hildebrand says his 12 designers work in a symbiotic way that he can't dictate. He sets the framework then picks the right people for the team, receiving daily feedback on the process. Bugünün otomobil tasarımcılarının emrinde teknolojik ve bilgisayar tabanlı grafik ve modelleme araçları rağmen, Bob Davis Mazda'nın araba bir taslak olarak başlar diyor. "Yaratıcı bir kısa dayanarak, bizim baş tasarımcısı Bitti dramatize ve vurgulanmaktadır biraz karikatürize eden araba bir karikatür benzeri sunum var. Arabanın bir tema kroki geliştirir, henüz biz başlamak yerdir. Daha sonra tüm ekip tasarımcıların eskizler alacak ve realiteye çalıştırabiliriz. "
Davis mühendislik iyi bakmak ancak pratik olmayan şeyler girdi sağlayacağını söyledi. "Her şey bir tema kroki geliyor. Biz her zaman ön bu tema kroki tutmak çok dikkat ediyorlar. Bizim detay hakkında nihai karar verme konum çok önemlidir. Örneğin, nasıl yeni kapı paneli ile etkileşime 'temalı tasarım' yönetim bize para harcamak için tamam verir, özellikle çok önemlidir. Bu, o tema skeçler dayanan büyük bir finansal yatırım ve sağladıkları paralar olduğunu. biz teması takiben çok fazla disiplin kullanımı nedeni budur skeçler. "
MINI İncil
Gert Hildebrand, Münih MINI'S 30 kişilik tasarım ekibinin karizmatik müdürü, tasarım kriterleri belirler kim olduğu sorulduğunda, o MINI tasarım biz eşit dış ve iç tasarım tedavi "yanıt verdi. Biz bütün olarak arabayı görmek çoğu zaman bir araba geliştirmek içeriden dışarıya. "Küresel Tasarımlar: Aynı Şey Too Much?
Bruce Campbell, Nissan ABD için tasarım yakın zamanda emekli müdürü, otomotiv tasarım, bir bütün olarak, çeşitli yoksun inanıyor.AW Tasarım Forumu yaptığı konuşmada, bu yılın başlarında yılında "Biz aynılık suçlu bir atmosfer var! - Ekonomi, kötü tasarımlar ve sac yılında blandness için korku -. Bu otomotiv tasarımı bir aynılık yol açar" dediÇözümü, Campbell hisseder, mali açıdan sorumlu olurken risk almaya ve gelişmekte olan teknolojiler kullanmaktır. "Aynılık meydan, cesur olmak ve kendimizi meydan."
Global Designs: Too Much of the Same Thing?
Bruce Campbell, the recently-retired director of design for Nissan USA, believes automotive design, as a whole, lacks variety. In his speech to the AW Design Forum earlier this year he said, "We are guilty of sameness! There is an atmosphere - the economy, bad designs, and fear for blandness in sheetmetal - that leads to sameness in automotive design." The solution, Campbell feels, is to take risks while being fiscally responsible and to use emerging technologies. "Challenge the sameness, be bold and challenge ourselves."
Küresel Tasarımlar: Aynı Şey Too Much?
Bruce Campbell, Nissan ABD için tasarım yakın zamanda emekli müdürü, otomotiv tasarım, bir bütün olarak, çeşitli yoksun inanıyor.AW Tasarım Forumu yaptığı konuşmada, bu yılın başlarında yılında "Biz aynılık suçlu bir atmosfer var! - Ekonomi, kötü tasarımlar ve sac yılında blandness için korku -. Bu otomotiv tasarımı bir aynılık yol açar" dediÇözümü, Campbell hisseder, mali açıdan sorumlu olurken risk almaya ve gelişmekte olan teknolojiler kullanmaktır. "Aynılık meydan, cesur olmak ve kendimizi meydan."
Bruce Campbell, Nissan ABD Click tasarım yakin zamanda emekli müdürü, otomotiv tasarım, BBÜTÜN olarak, çeşitli are here inanıyor.AW Tasarım Forumu yaptigi konuşmada, met Yilin başlarında yilinda "Biz aynılık suçlu Bir atmosfer var - Ekonomi, kotu Tasarımlar ve kese yilinda blandness Click Korku -. Ayşe otomotiv Tasarımı Bir aynılık Yol Açar "dediÇözümü, Campbell hisseder, mali açıdan sorumlu olurken risk almaya ve gelişmekte Olan teknolojiler kullanmaktır. "Aynılık Meydan, cesur OLMAK ve kendimizi meydan."
Rolls-Royce: Defining and Detailing Modern Day Luxury
Times have changed and so has Rolls-Royce. In comparing the newly redesigned Rolls-Royce Ghost to the Phantom, Ian Cameron, chief designer, describes the car as a business suit or blazer whereas the Phantom's formality resembles a tuxedo.
In describing the challenge of bringing Rolls-Royce in line with modern vehicle design, Cameron says that "While incorporating classic Rolls-Royce design cues - the elevated prow, long bonnet, short front overhang, sharply raked A-pillar and elegant tail - the Ghost had to exude an informal aura with contemporary touches, including the latest evolution of the Rolls-Royce grille and chrome exhausts for this, the most powerful Rolls-Royce ever built."
Cameron and his team clearly did something right. Reviews from various publications consistently proclaim the success of the new car's design and capabilities.
BMW: Merging Emotion and Rationality
Adrian van Hooydonk, a young Dutch designer, took over the reins of BMW design five years ago. As designer of the 7-Series, AIADA asked what the biggest challenge in his new role was. van Hooydonk responded, "Today we have a recognizable BMW image with its own distinct personality and character. Sustainability and fuel consumption are going to be important considerations in the future. What will a car look like and if it is engineered from the ground up? We don't want to answer that on a technical level only, but also on an emotional level."
He continues, "There are ways to demonstrate dynamic driving sensation and emotional design with all the rational elements of lowering fuel consumption and emissions. The new 7-series, Z4, and GR are, in essence, the way we see BMW moving forward."
How does he see BMW accomplishing this? "There is not a cook book for us. We can change things depending on the car. New materials, including carbon fiber combined with aluminum structures are ways to reduce weight which will be a critical factor in the future. Lightweight construction is going to be the key. We're trying to make beautiful cars. But beauty is in the eye of the beholder, and you've got to decide how many eyes you're trying to please. Our goal is to communicate - through proportions, surfaces, stance - the performance, agility, and power. So we communicate to people who find that performance attractive. Buying a BMW is an emotional decision, but you must be able to rationalize it."
Jaguar: Back as the Sharpest Cat on the Road
The Elements of Auto Design: Vehicle Design Pros Talk ShopPHOTO (select to view Enlarged Photo)Porsche Design Calendar 2008
Special to The Auto Channelby Marty BernsteinContributing Editor AIADA
2010 New York Auto Show: A Harbinger of spring in the automotive world, the New York Auto Show Brings together the best of new vehicle design and innovation. This year, 1.5 million people visited the show over to take a look at one-thousand new cars, trucks, SUVs, and concept vehicles on display. Despite the hype, talk of mileage and speed, and exhibits more novel that grow by the year, there is one factor that ultimately grabs the attention of show-goers: design.
Vehicle design is based on a number of things: aerodynamic lines, curves, grille appearance, lighting placement, doors, wheel covers, colors, and trim. Body style also plays a pivotal role. Sedan or coupe? Mid-size car or small car? Crossover or truck?
Vehicle design is the marriage of form and function. Nowhere is this truer than in the vehicle interior. More time is spent inside the car than anywhere else. From the dashboard configuration to colors and materials to sound and stereo options, the ergonomic design, safety, and appearance of the interior must meet the Prospects, needs, and budget of the buyer.
Vehicle brand name of a vehicle completes the design package. Billions of dollars are spent every year by auto brands to create an image and reputation which homogenizes each vehicle design element into the overall package. Understand the process by which to conceive and create various automakers Their vehicles, AIADA recently spoke with several leading automotive designers and product planning directors, including design director Gert Hildebrand, MINI, Mazda Bob Davis, senior vice president of product planning, Nissan former chief designer Bruce Campbell , BMW's head designer Adrian van Hooydonk, Rolls-Royce chief designer Ian Cameron, Jaguar chief designer Ian Callum, from others as well as Hyundai, Kia, and Bentley who are shaping the next generation of automobiles.
Mazda: Design Begins with a Sketch
Mazda Kiyora In spite of the Technological and computer-based graphic and modeling tools at the disposal of today's auto designers, says Bob Davis, Mazda's cars start as a sketch. "Based on a creative brief, our chief designer develops a theme sketch of the car. It's a caricature-like presentation of the car that is a bit cartoonish that is over dramatized and emphasized, yet this is where we start. Then a whole team of designers into reality will take the sketches and execute them. "
Davis says Provides engineering input on things that look good but are not practical. "Everything comes from one theme that sketch. We are very careful about keeping that theme sketch up front at all times. It is very important when we're making the final decision on the detail. For example, how the new door panel interacts with the 'theme design' is very important, especially when management gives us the okay to spend the money. This is a huge financial investment and provide monies they are theme based on those sketches. That is why we use so much discipline in the following, the theme sketches. "
The MINI Bible
When Gert Hildebrand, the charismatic director of the Mini's 30-person design team in Munich, was asked who sets the design criteria, he responded, "In the MINI design we treat exterior and interior design equally. We see the car as whole and often Develop a car from the inside out. "
According to Hildebrand, he strives for what he calls "family resemblance" in MINI's vehicles. To accomplish this, he has compiled what he refers to as a "MINI Bible." Hildebrand says that "the designers they must read it and do it tomorrow."
Expanding on MINI's design philosophy, he notes, "We have one team working on a new MINI, divided into three units: color and trim, interior design, and exterior design. We try to create scenery where we see the car for production and concepts . Where do we see the car? What kind of roads? Where does it fit and how does it fit? " As the strategist, Hildebrand says his 12 that he can not Dictate designers work in a symbiotic way. He then sets the framework picks the right people for the team, receiving daily feedback on the process.
Global Designs: Too Much Of The Same Thing?
Bruce Campbell, the recently-retired director of design for Nissan USA, believes automotive design, as a whole, lacks variety. In his speech to the AW Design Forum earlier this year he said, "We are guilty of sameness! There is an atmosphere - the economy, bad designs, and fear for blandness in sheetmetal - that leads to sameness in automotive design." The solution, Campbell feels, is to take Risks Responsible and to use emerging technologies while being fiscally. "Challenge of the sameness, be bold and challenge ourselves."
Rolls-Royce: Defining and Detailing Modern Day Luxury
Times have changed and so has Rolls-Royce Rolls-Royce Vehicles. In comparing the newly redesigned to the Phantom Rolls-Royce Ghost, Ian Cameron, chief designer, describes the car as a business suit or blazer, whereas the Phantom's formality resembles a tuxedo.
In describing the challenge of bringing in line with modern vehicle design, Rolls-Royce, Cameron says that "While incorporating classic Rolls-Royce design cues - the elevated Prow, long bonnet, short front overhang, sharply raked A-pillar and elegant tail - the Ghost had to exude an aura of informal with contemporary touches, including the latest evolution of the Rolls-Royce grille and chrome exhausts for this, the most powerful Rolls-Royce ever built. "
Clearly Cameron and his team did something right. Reviews from various publications consistently proclaim the success of the new car's design and capabilities.
BMW: Merging Emotion and Rationality
Adrian van Hooydonk, a young Dutch designer, took over the reins of the BMW design five years ago. As the designer of the 7-Series, AIADA was asked what the biggest challenge in his new role. van Hooydonk responded, "Today we have a Recognizable BMW image with its own distinct personality and character. Sustainability and fuel consumption are going to be important considerations in the future. What will look like and if it is a car engineered from the ground up? We do not want to answer that on a technical level only, but also on an emotional level. "
He Continues, "There are ways to demonstrate the dynamic driving sensation and emotional design with all the rational elements of lowering fuel consumption and emissions. The new 7-series, Z4, and GR are, in essence, we see the way the BMW moving forward. "
How does he see BMW accomplishing this? "There is not a cook book for us. We can change things Depending on the car. New materials, including carbon fiber combined with aluminum structures which are ways to reduce weight will be a critical factor in the future. Lightweight construction is going to be the key. We're trying to make beautiful cars. But beauty is in the eye of the beholder, and you've got to decide how many eyes you're trying to please. Our goal is to communicate - through Proportions, surfaces, stance - the performance, agility, and power. So we find that people who communicate to attractive performance. Buying a BMW is an emotional decision, but you must be able to rationalize it. "
Jaguar: Back as the Sharpest Cat on the Road While managed by Ford in recent years, the venerable Jaguar marquee lost its sheen. However, since Tata Motors took over the luxury brand, design director Ian Callum has made strides in regaining the acclaim that Jaguar was known for.
The new Jaguar XJ has received accolades from almost every auto reviewer and critic. But, explains Callum in a recent journalist walk-around, "Jaguar isn't torn between heritage and modernity for the simple reason that they are one and the same. Most people see Jaguars as traditional looking cars, but what people have forgotten is how radical, sleek, and sexy Jaguar was at one time."
"To create new Jaguars," he continues, "we had to throw away the rule book keeping only the brand's purity of line. Good design is about pushing the boundaries on physics and legislation and challenging yourself to do better."
Cameron ve ekibi net olarak doğru bir şey yaptım. Çeşitli yayınlardan Yorumlar sürekli yeni araç tasarımı ve yetenekleri başarısını ilan.
BMW: birleştirme Duygu ve Rasyonalite
Adrian van Hooydonk, genç bir Hollandalı tasarımcı, beş yıl önce BMW tasarım dizginleri devraldı. 7-Serisi tasarımcısı olarak, AIADA yeni görevinde en büyük zorluk ne olduğunu sordu. van Hooydonk Bugün kendine özgü kişiliği ve karakteri ile tanınan BMW görüntü var ", yanıt verdi. Sürdürülebilirlik ve yakıt tüketimi gelecekte önemli konular olacak. Ne olacak bir araba gibi bir görünüm ve sıfırdan tasarlanmıştır olur? Biz sadece, aynı zamanda duygusal bir düzeyde bir teknik düzeyde olduğunu cevaplamak istemiyorum. "
O devam ediyor, "dinamik sürüş hissi ve yakıt tüketimini ve emisyonları düşürücü tüm rasyonel unsurları ile duygusal tasarım göstermek için yolları vardır. Yeni 7 serisi, Z4 ve GR, özünde, biz BMW ilerlemeye görmek yoldur. "
Nasıl o BMW bu gerçekleştirerek görüyor? "Bizim için bir yemek kitabı yoktur. Biz otomobile göre şeyi değiştirebilirsiniz. Alüminyum konstrüksiyon ile birlikte karbon fiber de dahil olmak üzere yeni malzemeler, gelecekte önemli bir faktör olacaktır ağırlığı azaltmak için yollar vardır. Hafif yapı olacak .. anahtar Biz güzel araba yapmaya çalışıyoruz Ama güzellik gözündedir olduğunu ve sizi memnun etmek için çalışıyoruz kaç gözle karar var Amacımız iletişim için -. oranlarda, yüzeyler sayesinde, duruşu -.. performansı, çeviklik ve güç Yani biz bu performansı çekici bulmak kişilerle iletişim bir BMW satın almak duygusal bir karar olduğunu, ancak bunu rasyonalize etmek gerekir ".
Jaguar: Geri Road Netlik Kedi gibiŞu dilden çevir: Başkaları ne arıyor?Oto Tasarım Unsurları: Araç Tasarımı Artıları Dükkanı TartışmaFOTO (Büyümüş Fotoğraf görüntülemek için seçiniz)Porsche Design Takvimi 2008
Otomatik Kanal ÖzelMarty Bernstein tarafındanEditör AIADA Katkı
2010 New York Auto Show: otomotiv dünyasında baharın bir Harbinger, New York Auto Show birlikte yeni araç tasarım ve yenilik en iyi duruma getirir. Bu yıl 1.5 milyon kişi ekran üzerinde tek bin yeni otomobil, kamyon, SUV, ve konsept araçlar bakmak için show üzerinden ziyaret etti. Tasarım: yutturmaca rağmen, kilometre ve hız konuşmak ve yıl büyümeye daha fazla romanı sergiler, sonuçta gösterisi müdavimlerinin dikkat çeken bir faktör vardır.
Aerodinamik çizgiler, eğriler, ızgara görünümü, aydınlatma yerleştirme, kapılar, jant kapakları, renkleri ve Döşeme: Araç tasarımı bir şeyler sayısına bağlıdır. Vücut tarzı da çok önemli bir rol oynar. Sedan veya coupe? Orta boyutlu araba veya küçük araba? Crossover veya kamyon?
Araç tasarım, şekil ve işlev evlilik. Nowhere aracın iç mekanını daha bu doğrudur. Daha fazla zaman başka bir yerde daha arabanın içinde harcanır. Ses ve stereo seçenekleri için renkleri ve malzemeleri, pano yapılandırma itibaren, ergonomik tasarım, güvenlik ve iç görünümü Beklentiler, ihtiyaçları ve alıcının bütçe karşılaması gerekir.
Bir aracın Araç markası tasarım paketi tamamlar. Milyarlarca dolar genel paket halinde her bir araç tasarım öğesi homojenleştirir bir imaj ve itibar yaratmak için otomatik markalar tarafından her yıl harcanır. Onların araçları gebe ve çeşitli otomobil yaratmak için hangi süreci anlamak, AIADA son tasarım direktörü Gert Hildebrand, MINI, Mazda Bob Davis, ürün planlaması kıdemli başkan yardımcısı, Nissan eski baş tasarımcısı dahil olmak üzere birçok önde gelen otomotiv tasarımcıları ve ürün planlama müdürleri ile konuştu Bruce Campbell, otomobil nesil şekillendirmektedir BMW'nin baş tasarımcısı Adrian van diğerlerinden Hooydonk, Rolls-Royce baş tasarımcısı Ian Cameron, Jaguar baş tasarımcısı Ian Callum, yanı sıra Hyundai, Kia, ve Bentley.
Mazda: Tasarım Bir Kroki ile Başlıyor
Bugünün otomobil tasarımcılarının emrinde Teknolojik ve bilgisayar tabanlı grafik ve modelleme araçları rağmen Mazda Kiyora, Bob Davis, Mazda'nın araba bir taslak olarak başlar diyor. "Yaratıcı bir kısa dayanarak, bizim baş tasarımcısı Bitti dramatize ve vurgulanmaktadır biraz karikatürize eden araba bir karikatür benzeri sunum var. Arabanın bir tema kroki geliştirir, henüz biz başlamak yerdir. Daha sonra tüm ekip gerçekliği içine tasarımcılar eskizler çekmek ve bunları yerine getirecektir. "
Davis iyi bakmak ancak pratik olmayan şeyler üzerinde mühendislik girişi sağlar diyor. "Her şey Biz her zaman ön bu tema kroki tutmak konusunda çok dikkatli olduğunu kroki. Bir tema geliyor. Bizim detay hakkında nihai karar verme konum çok önemlidir. Örneğin, nasıl yeni kapı paneli ile etkileşime 'temalı tasarım' yönetim bize para harcamak için tamam verir, özellikle çok önemlidir. Bu büyük bir finansal yatırım olduğunu ve bu çizimlerin esas tema vardır paralar sağlarlar. şu çok fazla disiplin kullanmak yüzden, tema skeçler. "
MINI İncil
Gert Hildebrand, Münih Mini'nin 30 kişilik tasarım ekibinin karizmatik müdürü, tasarım kriterleri belirler kim olduğu sorulduğunda, o MINI tasarım biz eşit dış ve iç tasarım tedavi ", yanıt verdi. Biz bütün olarak ve sık sık araç görmek içeriden bir arabayı geliştirin. "
Hildebrand göre, o MINI araçlarında "aile benzerliği" dediği için çabalamaktadır. Bunu gerçekleştirmek için, o bir de denildiği gibi derledi "MINI İncil." Hildebrand "tasarımcıları, okumak ve yarın bunu yapmak gerekir" diyor.
MINI tasarım felsefesi üzerine genişletilmesi, o notlar, "Biz üç üniteye taksim yeni MINI, üzerinde çalışan bir ekibimiz var:. Renk ve döşeme, iç tasarım ve dış tasarım Biz üretim ve kavramlar için arabayı görmek nerede sahne oluşturmaya çalışın . Nerede araba görüyorsunuz? ne tür yollar? Nerede oturuyor ve nasıl oturuyor? "stratejist olarak, Hildebrand yaptığı 12 o simbiyotik bir şekilde tasarımcıların çalışmaları dikte edemez diyor. Daha sonra çerçeve işlemi günlük geri bildirim almak, takım için doğru insanları seçer ayarlar.
Küresel Designs: The Same Thing Of Too Much?
Bruce Campbell, Nissan ABD için tasarım yakın zamanda emekli müdürü, otomotiv tasarım, bir bütün olarak, çeşitli yoksun inanıyor. AW Tasarım Forumu yaptığı konuşmada, bu yılın başlarında yılında "Biz aynılık suçlu bir atmosfer var! - Ekonomi, kötü tasarımlar ve sac yılında blandness için korku -. Bu otomotiv tasarımı bir aynılık yol açar" dedi Çözümü, Campbell hisseder, Sorumlu Riskler almak ve mali olurken gelişmekte olan teknolojileri kullanmaktır. "Aynılık Challenge, cesur olmak ve kendimizi meydan."
Rolls-Royce: Tanımlama ve Modern Day Lüks Detaylandırma
Zaman değişti ve böylece Rolls-Royce Rolls-Royce Vasıta vardır. Phantom en formalite bir smokin benzer ise yeni Phantom Rolls-Royce Ghost yeniden karşılaştırırken, Ian Cameron, şef tasarımcı, bir iş takım elbise ya da ceket olarak araç anlatılmaktadır.
Yükseltilmiş Prow, uzun kaput, kısa ön çıkıntısı, keskin A-direği ve zarif kuyruk komisyonlu - modern araç tasarımı, Rolls-Royce doğrultusunda getirme meydan açıklarken, Cameron klasik Rolls Royce tasarım ipuçlarını içeren ederken "diyor - Hayalet Rolls-Royce ızgarası ve bunun için krom egzoz son gelişmeler de dahil olmak üzere çağdaş dokunuşlar ile resmi bir aura terlemek zorunda kaldım, en güçlü Rolls-Royce şimdiye kadar yapılmış. "
Açıkçası Cameron ve ekibi doğru bir şey yaptım. Çeşitli yayınlardan Yorumlar sürekli yeni araç tasarımı ve yetenekleri başarısını ilan.
BMW: birleştirme Duygu ve Rasyonalite
Adrian van Hooydonk, genç bir Hollandalı tasarımcı, beş yıl önce BMW tasarım dizginleri devraldı. 7-Serisi tasarımcısı olarak, AIADA yeni görevinde ne büyük zorluk istendi. van Hooydonk Bugün kendine özgü kişiliği ve karakteri olan bir Recognizable BMW görüntü var ", yanıt verdi. Sürdürülebilirlik ve yakıt tüketimi gelecekte önemli konular olacak. bunu sıfırdan tasarlanmış bir araba ise, ne gibi görünüyorum ve olacak? Biz sadece, aynı zamanda duygusal bir düzeyde bir teknik düzeyde olduğunu cevaplamak istemiyorum. "
O devam ediyor, "dinamik sürüş hissi ve yakıt tüketimini ve emisyonları düşürücü tüm rasyonel unsurları ile duygusal tasarım göstermek için yolları vardır. Yeni 7 serisi, Z4 ve GR, özünde, biz BMW hareket yolu görüyorsunuz ileri. "
Nasıl o BMW bu gerçekleştirerek görüyor? "Bizim için bir yemek kitabı yoktur. Biz araba bağlı şeyi değiştirebilirsiniz. Ağırlığı gelecekte kritik bir faktör olacaktır azaltmak için yollar alüminyum konstrüksiyon ile birlikte karbon fiber de dahil olmak üzere yeni malzemeler,. Hafif yapı olacak .. anahtar Biz güzel araba yapmaya çalışıyoruz Ama güzellik gözündedir olduğunu ve sizi memnun etmek için çalışıyoruz kaç gözle karar var Amacımız iletişim için -. Oranlar, yüzeyler sayesinde, duruşu -.. performansı, çeviklik ve güç yüzden çekici performans iletişim insanların bir BMW satın almak duygusal bir karar olduğunu, ancak bunu rasyonalize etmek gerekir ".
Jaguar: Geri Road Netlik Kedi gibi
Son yıllarda Ford tarafından yönetilen iken Jaguar XJ, saygıdeğer Jaguar marquee parıltısını kaybetti. Ancak, Tata Motors lüks marka geçtiğinden beri, tasarım direktörü Ian Callum Jaguar bilinen olduğunu beğeni kazanmak atılımlar yaptı.
Yeni Jaguar XJ hemen hemen her otomobil incelemeyi ve eleştirmen dan övgü aldı. Ama, walk-etrafında bir son gazeteci olarak Callum açıklıyor, "Jaguar hepsi bir ve aynı olduğunu basit bir nedeni miras ve modernite arasında bölünmüş değil. Çoğu kişi, geleneksel görünümlü arabalar gibi Jaguarlar görüyoruz, ama insanlar ne unutmuş nasıl , radikal şık ve seksi Jaguar bir anda oldu. "
"Yeni Jaguarlar oluşturmak için," diye devam ediyor, "Biz hattı sadece markanın saflık tutmak kural kitabı atmak zorunda kaldı. İyi bir tasarım, fizik ve mevzuat sınırlarını zorlayan ve kendinizi daha iyi yapmak için meydan ilgili."
Otomotiv endüstrisinin en profesyonelleri bazı açıklamalara dayanarak, her markanın farklı araç kişilikleri sonuçlanan kendi tasarım yöntemleri olduğu açıktır. Araçlar değişse de, kesin olan bir şey. Geleceğin otomobili gösterisi katılımcılar - ve hatta bir oto sürü rahat tarayıcı - gelecek yıllarda kenar araç tasarımları kesim sabit bir kaynağı bekleyebilirsiniz.
Based on the comments of some of the auto industry's top professionals, it's clear that each brand has its own design methods resulting in distinct vehicle personalities. Although the vehicles may change, one thing is certain. Future auto show attendees - and even the casual browser on an auto lot - can expect a steady supply of cutting edge vehicle designs in the years to come.
Special to The Auto Channelby Marty BernsteinContributing Editor AIADA
2010 New York Auto Show: A Harbinger of spring in the automotive world, the New York Auto Show Brings together the best of new vehicle design and innovation. This year, 1.5 million people visited the show over to take a look at one-thousand new cars, trucks, SUVs, and concept vehicles on display. Despite the hype, talk of mileage and speed, and exhibits more novel that grow by the year, there is one factor that ultimately grabs the attention of show-goers: design.
Vehicle design is based on a number of things: aerodynamic lines, curves, grille appearance, lighting placement, doors, wheel covers, colors, and trim. Body style also plays a pivotal role. Sedan or coupe? Mid-size car or small car? Crossover or truck?
Vehicle design is the marriage of form and function. Nowhere is this truer than in the vehicle interior. More time is spent inside the car than anywhere else. From the dashboard configuration to colors and materials to sound and stereo options, the ergonomic design, safety, and appearance of the interior must meet the Prospects, needs, and budget of the buyer.
Vehicle brand name of a vehicle completes the design package. Billions of dollars are spent every year by auto brands to create an image and reputation which homogenizes each vehicle design element into the overall package. Understand the process by which to conceive and create various automakers Their vehicles, AIADA recently spoke with several leading automotive designers and product planning directors, including design director Gert Hildebrand, MINI, Mazda Bob Davis, senior vice president of product planning, Nissan former chief designer Bruce Campbell , BMW's head designer Adrian van Hooydonk, Rolls-Royce chief designer Ian Cameron, Jaguar chief designer Ian Callum, from others as well as Hyundai, Kia, and Bentley who are shaping the next generation of automobiles.
Mazda: Design Begins with a Sketch
Mazda Kiyora In spite of the Technological and computer-based graphic and modeling tools at the disposal of today's auto designers, says Bob Davis, Mazda's cars start as a sketch. "Based on a creative brief, our chief designer develops a theme sketch of the car. It's a caricature-like presentation of the car that is a bit cartoonish that is over dramatized and emphasized, yet this is where we start. Then a whole team of designers into reality will take the sketches and execute them. "
Davis says Provides engineering input on things that look good but are not practical. "Everything comes from one theme that sketch. We are very careful about keeping that theme sketch up front at all times. It is very important when we're making the final decision on the detail. For example, how the new door panel interacts with the 'theme design' is very important, especially when management gives us the okay to spend the money. This is a huge financial investment and provide monies they are theme based on those sketches. That is why we use so much discipline in the following, the theme sketches. "
The MINI Bible
When Gert Hildebrand, the charismatic director of the Mini's 30-person design team in Munich, was asked who sets the design criteria, he responded, "In the MINI design we treat exterior and interior design equally. We see the car as whole and often Develop a car from the inside out. "
According to Hildebrand, he strives for what he calls "family resemblance" in MINI's vehicles. To accomplish this, he has compiled what he refers to as a "MINI Bible." Hildebrand says that "the designers they must read it and do it tomorrow."
Expanding on MINI's design philosophy, he notes, "We have one team working on a new MINI, divided into three units: color and trim, interior design, and exterior design. We try to create scenery where we see the car for production and concepts . Where do we see the car? What kind of roads? Where does it fit and how does it fit? " As the strategist, Hildebrand says his 12 that he can not Dictate designers work in a symbiotic way. He then sets the framework picks the right people for the team, receiving daily feedback on the process.
Global Designs: Too Much Of The Same Thing?
Bruce Campbell, the recently-retired director of design for Nissan USA, believes automotive design, as a whole, lacks variety. In his speech to the AW Design Forum earlier this year he said, "We are guilty of sameness! There is an atmosphere - the economy, bad designs, and fear for blandness in sheetmetal - that leads to sameness in automotive design." The solution, Campbell feels, is to take Risks Responsible and to use emerging technologies while being fiscally. "Challenge of the sameness, be bold and challenge ourselves."
Rolls-Royce: Defining and Detailing Modern Day Luxury
Times have changed and so has Rolls-Royce Rolls-Royce Vehicles. In comparing the newly redesigned to the Phantom Rolls-Royce Ghost, Ian Cameron, chief designer, describes the car as a business suit or blazer, whereas the Phantom's formality resembles a tuxedo.
In describing the challenge of bringing in line with modern vehicle design, Rolls-Royce, Cameron says that "While incorporating classic Rolls-Royce design cues - the elevated Prow, long bonnet, short front overhang, sharply raked A-pillar and elegant tail - the Ghost had to exude an aura of informal with contemporary touches, including the latest evolution of the Rolls-Royce grille and chrome exhausts for this, the most powerful Rolls-Royce ever built. "
Clearly Cameron and his team did something right. Reviews from various publications consistently proclaim the success of the new car's design and capabilities.
BMW: Merging Emotion and Rationality
Adrian van Hooydonk, a young Dutch designer, took over the reins of the BMW design five years ago. As the designer of the 7-Series, AIADA was asked what the biggest challenge in his new role. van Hooydonk responded, "Today we have a Recognizable BMW image with its own distinct personality and character. Sustainability and fuel consumption are going to be important considerations in the future. What will look like and if it is a car engineered from the ground up? We do not want to answer that on a technical level only, but also on an emotional level. "
He Continues, "There are ways to demonstrate the dynamic driving sensation and emotional design with all the rational elements of lowering fuel consumption and emissions. The new 7-series, Z4, and GR are, in essence, we see the way the BMW moving forward. "
How does he see BMW accomplishing this? "There is not a cook book for us. We can change things Depending on the car. New materials, including carbon fiber combined with aluminum structures which are ways to reduce weight will be a critical factor in the future. Lightweight construction is going to be the key. We're trying to make beautiful cars. But beauty is in the eye of the beholder, and you've got to decide how many eyes you're trying to please. Our goal is to communicate - through Proportions, surfaces, stance - the performance, agility, and power. So we find that people who communicate to attractive performance. Buying a BMW is an emotional decision, but you must be able to rationalize it. "
Jaguar: Back as the Sharpest Cat on the Road While managed by Ford in recent years, the venerable Jaguar marquee lost its sheen. However, since Tata Motors took over the luxury brand, design director Ian Callum has made strides in regaining the acclaim that Jaguar was known for.
The new Jaguar XJ has received accolades from almost every auto reviewer and critic. But, explains Callum in a recent journalist walk-around, "Jaguar isn't torn between heritage and modernity for the simple reason that they are one and the same. Most people see Jaguars as traditional looking cars, but what people have forgotten is how radical, sleek, and sexy Jaguar was at one time."
"To create new Jaguars," he continues, "we had to throw away the rule book keeping only the brand's purity of line. Good design is about pushing the boundaries on physics and legislation and challenging yourself to do better."
Cameron ve ekibi net olarak doğru bir şey yaptım. Çeşitli yayınlardan Yorumlar sürekli yeni araç tasarımı ve yetenekleri başarısını ilan.
BMW: birleştirme Duygu ve Rasyonalite
Adrian van Hooydonk, genç bir Hollandalı tasarımcı, beş yıl önce BMW tasarım dizginleri devraldı. 7-Serisi tasarımcısı olarak, AIADA yeni görevinde en büyük zorluk ne olduğunu sordu. van Hooydonk Bugün kendine özgü kişiliği ve karakteri ile tanınan BMW görüntü var ", yanıt verdi. Sürdürülebilirlik ve yakıt tüketimi gelecekte önemli konular olacak. Ne olacak bir araba gibi bir görünüm ve sıfırdan tasarlanmıştır olur? Biz sadece, aynı zamanda duygusal bir düzeyde bir teknik düzeyde olduğunu cevaplamak istemiyorum. "
O devam ediyor, "dinamik sürüş hissi ve yakıt tüketimini ve emisyonları düşürücü tüm rasyonel unsurları ile duygusal tasarım göstermek için yolları vardır. Yeni 7 serisi, Z4 ve GR, özünde, biz BMW ilerlemeye görmek yoldur. "
Nasıl o BMW bu gerçekleştirerek görüyor? "Bizim için bir yemek kitabı yoktur. Biz otomobile göre şeyi değiştirebilirsiniz. Alüminyum konstrüksiyon ile birlikte karbon fiber de dahil olmak üzere yeni malzemeler, gelecekte önemli bir faktör olacaktır ağırlığı azaltmak için yollar vardır. Hafif yapı olacak .. anahtar Biz güzel araba yapmaya çalışıyoruz Ama güzellik gözündedir olduğunu ve sizi memnun etmek için çalışıyoruz kaç gözle karar var Amacımız iletişim için -. oranlarda, yüzeyler sayesinde, duruşu -.. performansı, çeviklik ve güç Yani biz bu performansı çekici bulmak kişilerle iletişim bir BMW satın almak duygusal bir karar olduğunu, ancak bunu rasyonalize etmek gerekir ".
Jaguar: Geri Road Netlik Kedi gibiŞu dilden çevir: Başkaları ne arıyor?Oto Tasarım Unsurları: Araç Tasarımı Artıları Dükkanı TartışmaFOTO (Büyümüş Fotoğraf görüntülemek için seçiniz)Porsche Design Takvimi 2008
Otomatik Kanal ÖzelMarty Bernstein tarafındanEditör AIADA Katkı
2010 New York Auto Show: otomotiv dünyasında baharın bir Harbinger, New York Auto Show birlikte yeni araç tasarım ve yenilik en iyi duruma getirir. Bu yıl 1.5 milyon kişi ekran üzerinde tek bin yeni otomobil, kamyon, SUV, ve konsept araçlar bakmak için show üzerinden ziyaret etti. Tasarım: yutturmaca rağmen, kilometre ve hız konuşmak ve yıl büyümeye daha fazla romanı sergiler, sonuçta gösterisi müdavimlerinin dikkat çeken bir faktör vardır.
Aerodinamik çizgiler, eğriler, ızgara görünümü, aydınlatma yerleştirme, kapılar, jant kapakları, renkleri ve Döşeme: Araç tasarımı bir şeyler sayısına bağlıdır. Vücut tarzı da çok önemli bir rol oynar. Sedan veya coupe? Orta boyutlu araba veya küçük araba? Crossover veya kamyon?
Araç tasarım, şekil ve işlev evlilik. Nowhere aracın iç mekanını daha bu doğrudur. Daha fazla zaman başka bir yerde daha arabanın içinde harcanır. Ses ve stereo seçenekleri için renkleri ve malzemeleri, pano yapılandırma itibaren, ergonomik tasarım, güvenlik ve iç görünümü Beklentiler, ihtiyaçları ve alıcının bütçe karşılaması gerekir.
Bir aracın Araç markası tasarım paketi tamamlar. Milyarlarca dolar genel paket halinde her bir araç tasarım öğesi homojenleştirir bir imaj ve itibar yaratmak için otomatik markalar tarafından her yıl harcanır. Onların araçları gebe ve çeşitli otomobil yaratmak için hangi süreci anlamak, AIADA son tasarım direktörü Gert Hildebrand, MINI, Mazda Bob Davis, ürün planlaması kıdemli başkan yardımcısı, Nissan eski baş tasarımcısı dahil olmak üzere birçok önde gelen otomotiv tasarımcıları ve ürün planlama müdürleri ile konuştu Bruce Campbell, otomobil nesil şekillendirmektedir BMW'nin baş tasarımcısı Adrian van diğerlerinden Hooydonk, Rolls-Royce baş tasarımcısı Ian Cameron, Jaguar baş tasarımcısı Ian Callum, yanı sıra Hyundai, Kia, ve Bentley.
Mazda: Tasarım Bir Kroki ile Başlıyor
Bugünün otomobil tasarımcılarının emrinde Teknolojik ve bilgisayar tabanlı grafik ve modelleme araçları rağmen Mazda Kiyora, Bob Davis, Mazda'nın araba bir taslak olarak başlar diyor. "Yaratıcı bir kısa dayanarak, bizim baş tasarımcısı Bitti dramatize ve vurgulanmaktadır biraz karikatürize eden araba bir karikatür benzeri sunum var. Arabanın bir tema kroki geliştirir, henüz biz başlamak yerdir. Daha sonra tüm ekip gerçekliği içine tasarımcılar eskizler çekmek ve bunları yerine getirecektir. "
Davis iyi bakmak ancak pratik olmayan şeyler üzerinde mühendislik girişi sağlar diyor. "Her şey Biz her zaman ön bu tema kroki tutmak konusunda çok dikkatli olduğunu kroki. Bir tema geliyor. Bizim detay hakkında nihai karar verme konum çok önemlidir. Örneğin, nasıl yeni kapı paneli ile etkileşime 'temalı tasarım' yönetim bize para harcamak için tamam verir, özellikle çok önemlidir. Bu büyük bir finansal yatırım olduğunu ve bu çizimlerin esas tema vardır paralar sağlarlar. şu çok fazla disiplin kullanmak yüzden, tema skeçler. "
MINI İncil
Gert Hildebrand, Münih Mini'nin 30 kişilik tasarım ekibinin karizmatik müdürü, tasarım kriterleri belirler kim olduğu sorulduğunda, o MINI tasarım biz eşit dış ve iç tasarım tedavi ", yanıt verdi. Biz bütün olarak ve sık sık araç görmek içeriden bir arabayı geliştirin. "
Hildebrand göre, o MINI araçlarında "aile benzerliği" dediği için çabalamaktadır. Bunu gerçekleştirmek için, o bir de denildiği gibi derledi "MINI İncil." Hildebrand "tasarımcıları, okumak ve yarın bunu yapmak gerekir" diyor.
MINI tasarım felsefesi üzerine genişletilmesi, o notlar, "Biz üç üniteye taksim yeni MINI, üzerinde çalışan bir ekibimiz var:. Renk ve döşeme, iç tasarım ve dış tasarım Biz üretim ve kavramlar için arabayı görmek nerede sahne oluşturmaya çalışın . Nerede araba görüyorsunuz? ne tür yollar? Nerede oturuyor ve nasıl oturuyor? "stratejist olarak, Hildebrand yaptığı 12 o simbiyotik bir şekilde tasarımcıların çalışmaları dikte edemez diyor. Daha sonra çerçeve işlemi günlük geri bildirim almak, takım için doğru insanları seçer ayarlar.
Küresel Designs: The Same Thing Of Too Much?
Bruce Campbell, Nissan ABD için tasarım yakın zamanda emekli müdürü, otomotiv tasarım, bir bütün olarak, çeşitli yoksun inanıyor. AW Tasarım Forumu yaptığı konuşmada, bu yılın başlarında yılında "Biz aynılık suçlu bir atmosfer var! - Ekonomi, kötü tasarımlar ve sac yılında blandness için korku -. Bu otomotiv tasarımı bir aynılık yol açar" dedi Çözümü, Campbell hisseder, Sorumlu Riskler almak ve mali olurken gelişmekte olan teknolojileri kullanmaktır. "Aynılık Challenge, cesur olmak ve kendimizi meydan."
Rolls-Royce: Tanımlama ve Modern Day Lüks Detaylandırma
Zaman değişti ve böylece Rolls-Royce Rolls-Royce Vasıta vardır. Phantom en formalite bir smokin benzer ise yeni Phantom Rolls-Royce Ghost yeniden karşılaştırırken, Ian Cameron, şef tasarımcı, bir iş takım elbise ya da ceket olarak araç anlatılmaktadır.
Yükseltilmiş Prow, uzun kaput, kısa ön çıkıntısı, keskin A-direği ve zarif kuyruk komisyonlu - modern araç tasarımı, Rolls-Royce doğrultusunda getirme meydan açıklarken, Cameron klasik Rolls Royce tasarım ipuçlarını içeren ederken "diyor - Hayalet Rolls-Royce ızgarası ve bunun için krom egzoz son gelişmeler de dahil olmak üzere çağdaş dokunuşlar ile resmi bir aura terlemek zorunda kaldım, en güçlü Rolls-Royce şimdiye kadar yapılmış. "
Açıkçası Cameron ve ekibi doğru bir şey yaptım. Çeşitli yayınlardan Yorumlar sürekli yeni araç tasarımı ve yetenekleri başarısını ilan.
BMW: birleştirme Duygu ve Rasyonalite
Adrian van Hooydonk, genç bir Hollandalı tasarımcı, beş yıl önce BMW tasarım dizginleri devraldı. 7-Serisi tasarımcısı olarak, AIADA yeni görevinde ne büyük zorluk istendi. van Hooydonk Bugün kendine özgü kişiliği ve karakteri olan bir Recognizable BMW görüntü var ", yanıt verdi. Sürdürülebilirlik ve yakıt tüketimi gelecekte önemli konular olacak. bunu sıfırdan tasarlanmış bir araba ise, ne gibi görünüyorum ve olacak? Biz sadece, aynı zamanda duygusal bir düzeyde bir teknik düzeyde olduğunu cevaplamak istemiyorum. "
O devam ediyor, "dinamik sürüş hissi ve yakıt tüketimini ve emisyonları düşürücü tüm rasyonel unsurları ile duygusal tasarım göstermek için yolları vardır. Yeni 7 serisi, Z4 ve GR, özünde, biz BMW hareket yolu görüyorsunuz ileri. "
Nasıl o BMW bu gerçekleştirerek görüyor? "Bizim için bir yemek kitabı yoktur. Biz araba bağlı şeyi değiştirebilirsiniz. Ağırlığı gelecekte kritik bir faktör olacaktır azaltmak için yollar alüminyum konstrüksiyon ile birlikte karbon fiber de dahil olmak üzere yeni malzemeler,. Hafif yapı olacak .. anahtar Biz güzel araba yapmaya çalışıyoruz Ama güzellik gözündedir olduğunu ve sizi memnun etmek için çalışıyoruz kaç gözle karar var Amacımız iletişim için -. Oranlar, yüzeyler sayesinde, duruşu -.. performansı, çeviklik ve güç yüzden çekici performans iletişim insanların bir BMW satın almak duygusal bir karar olduğunu, ancak bunu rasyonalize etmek gerekir ".
Jaguar: Geri Road Netlik Kedi gibi
Son yıllarda Ford tarafından yönetilen iken Jaguar XJ, saygıdeğer Jaguar marquee parıltısını kaybetti. Ancak, Tata Motors lüks marka geçtiğinden beri, tasarım direktörü Ian Callum Jaguar bilinen olduğunu beğeni kazanmak atılımlar yaptı.
Yeni Jaguar XJ hemen hemen her otomobil incelemeyi ve eleştirmen dan övgü aldı. Ama, walk-etrafında bir son gazeteci olarak Callum açıklıyor, "Jaguar hepsi bir ve aynı olduğunu basit bir nedeni miras ve modernite arasında bölünmüş değil. Çoğu kişi, geleneksel görünümlü arabalar gibi Jaguarlar görüyoruz, ama insanlar ne unutmuş nasıl , radikal şık ve seksi Jaguar bir anda oldu. "
"Yeni Jaguarlar oluşturmak için," diye devam ediyor, "Biz hattı sadece markanın saflık tutmak kural kitabı atmak zorunda kaldı. İyi bir tasarım, fizik ve mevzuat sınırlarını zorlayan ve kendinizi daha iyi yapmak için meydan ilgili."
Otomotiv endüstrisinin en profesyonelleri bazı açıklamalara dayanarak, her markanın farklı araç kişilikleri sonuçlanan kendi tasarım yöntemleri olduğu açıktır. Araçlar değişse de, kesin olan bir şey. Geleceğin otomobili gösterisi katılımcılar - ve hatta bir oto sürü rahat tarayıcı - gelecek yıllarda kenar araç tasarımları kesim sabit bir kaynağı bekleyebilirsiniz.
Based on the comments of some of the auto industry's top professionals, it's clear that each brand has its own design methods resulting in distinct vehicle personalities. Although the vehicles may change, one thing is certain. Future auto show attendees - and even the casual browser on an auto lot - can expect a steady supply of cutting edge vehicle designs in the years to come.