Eğer bu arabayı satın alırdım?
Bu Peugeot kavramsal bir tasarım. Pratik hatta gerçekçi midir? Kim bilir. Ama ben bunu alırdık ki Peugeot anlatmak için mutluyum. Işin tuhafı, Peugeot benim oy arıyor.
Bu
bir gelecekte Xbox video oyunu görünmesi için bir favori Peugeot
konsept otomobil için oy kendi web sitesinde ziyaretçi davet etti. OK
(yarışma sitesi. Fransızca ise), bu yüzden bir dijital oyuncak için oy
verdi ama Peugeot'nun araştırmacılar açıkça hardcore oyuncular da öncü
arabaları erken benimseyenler olduğunu biliyorum. Onların oy oy istenmesi Peugeot konsept araba çekirdekli hayranları ile en çok yankı belirlemenize yardımcı olur. Geleceğe
bakarım ve trendleri, pazar boşlukları ve insanlar aslında satın alacak
ne pahalı bahis yapmak gerekir şirket yöneticileri için faydalı bir
pano öğesi - Bu oy veri gelecekteki talebi belirlemenize yardımcı olur.
Gelecekteki
talebin belirlenmesi ve karar verme riskini azaltmak için bir müşteri
topluluğunun bağlayıcı olmayan oy isteme ve basitliği çoğu şirket için
yabancı bir kavram, ama Peugeot gibi birkaç bunu deniyor. Sonra
mürekkebi iyi dokunuşlar pamuk önce talebi belirlemek için basit ama
güçlü "Onu alırdık" oyu işlevini kullanır t-shirt üreticisi Threadless,
var.
Burada nasıl çalışır: t-shirt Threadless tüm hayranlarının ve müşteriler tarafından tasarlanmıştır üretir. Yeni bir t-shirt üretmek için Threadless için bir fan birkaç yüz bin üye Threadless topluluğuna ilk onu tasarım sunar. 1-5 ölçeği üzerinden oy akışı. Seçmenler ayrıca bağlayıcı olmayan bir "ben alırdık" butonuna check-işaretleyebilirsiniz.
Bu
bir şey söylüyor ama başka ne bir odak grup; Threadless tasarımlar
satacak olan tahmin, oldukça doğru bir algoritma geliştirdi. Topluluk oylama sayesinde, şirket flop üretilen hiç; oy yeni ürünlerin lansmanına doğasında riskini azaltır. Kendi toplumunun vatandaşları sadece ürünler için planları üretmek, onlar için kendi talebi belirler. (Biz Vatandaş Pazarlamacılar Bölüm 7 Threadless hakkında daha fazla yazmak.)