Car Condition

Model Year

Maker

Body type

Price range

chris-halhal-bmw

           BMW'nin güç aktarma ve sürüş dinamikleri diğer üreticilerin gıpta ile bakşına neden olurken , kendi stil rakiplerini için uykusuz gecelerin nedeni değildi. nüfuzu arttıkça, bunu değiştirdi. 'BMW' diye bağırdı Styling kuyrukları Asya tipi araçların bir dizi görünmeye başladı.

Taklit övgü şeklidir Eğer Hyundai Grandeur (US pazarı Azera) yukarı gösterdiği gibi, o bile Bilezik  popo, Koreliler tarafından takdir edildi. BMW Styling ortaya çıkmış ve marka cazibe artırmada önemli bir rol oynamaya başlamıştı .
             Alev yüzey ve Bilezik popo gibi ipuçlarını şekillendirme için ısı çekerken, bu tasarımları bağlamına oturtmak gerekir. Üretici ürün portföylerini bakar, onlar marka kenarındaki tasarım şansını denemek için daha muhtemeldir.Temel ürünler 'güvenli' olacak.3er, (ABD için) 5er ve X5 anlamına BMW için, mümkün olan en geniş kitleye hitap gerekir.

             Fikir (veya tersine, tasarım fikirleri damak onların sessiz çıkış) daha mainstream ürünleri, uyum için yolu hazırlamak, niş ürünler tasarım yönü tanıtmaktır. Çekici 3serisi  ve 5serisi  bol satarken BMW, kendi niş ürünleri ile etkili yapmayı başardı.

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/chris_bangle_quits_bmw-0203.jpgdinamikleri kucaklayan bir tasarım ekibi oluşturmaktır. Bu Chris Halhal mirasıdır.

Leave a Reply